A 3CX egy IP-telefonrendszert kezelő alkalmazás. Az alkalmazás kezeli az IP-telefonokat és a SIP-trönköket (fő IP-n keresztül VoIP technológián keresztül irányított egyidejű hívások) irodaházakból vagy a felhőből. A 3CX egy egységes kommunikációs megoldás, amely lehetővé teszi webkonferenciák szervezését, cégen belüli jelenlét és tevékenység menedzselését, softphone-ok (PC-re telepített interneten keresztüli telefonálásra alkalmas alkalmazások) és okostelefonra telepített alkalmazások kezelését költség nélkül, ill. a hagyományos telefonközpontra jellemző beállítási nehézségek.
A 3CX főbb jellemzői:
- hozzáférhető, könnyen telepíthető és kezelhető : teljes szabadsága van annak eldöntésében, hogy hol telepítse, milyen szoftvert és hardvert használ, anélkül, hogy további felszerelést kellene vásárolnia. A 3CX automatikusan felismeri és konfigurálja az IP-telefonok, átjárók és SIP-trönkök széles körét;
- valós vagy virtuális hálózatokat kezel, és méretezhető : az alkalmazás segítségével telefonhálózatot kezelhet, függetlenül attól, hogy szerver vagy miniPC áll a rendelkezésére. Nagyon egyszerűen átvihető egy másik szerverre vagy a felhőbe, és mivel a licencelés nem bővítményenként történik, Ön profitál a felhasználók számának rugalmasságából;
- személyre szabható kapcsolótábla : a bejövő hívások kezeléséhez, 2 híváselosztási lehetőséggel: hívja az összeset vagy rangsoroljon egy előre beállított szempont szerint, mint például a beszélgetési idő vagy a már fogadott hívások száma;
- SLA riasztások beállítása : olyan helyzetekre, amikor az ügynökök nem válaszolnak, és a hívó leteszi a telefont, vagy a beállított várakozási idő véget ér;
- teljes ellenőrzés : válasszon bármilyen szolgáltatót az alkalmazás felhőben történő tárolására - előnyösebb alacsonyabb havi díjat fizetni a tárhelyért, hosszú távú szerződések vállalása nélkül, mint magasabb belső árat (bővítés).
A 3CX néhány perc alatt telepíthető és beállítható Windows vagy Linux rendszerű szervereken vagy PC-ken, vagy virtualizálható Hyper-V vagy VMWare rendszeren. A konfigurációs sablonok számos IP-telefonhoz, SIP-trunkhoz, átjáróhoz és VoIP-szolgáltatóhoz állnak rendelkezésre. Az alkalmazás Windows, Android, Mac és iOS rendszerű mobileszközökre is telepíthető.
A 3CX hatékony megoldás az ügyfélkapcsolatok javítására és a termelékenység növelésére, de egyben nagyon költséghatékony is: akár 80%-kal is csökkentheti a költségeket a SIP-trunks és a WebRTC technológia (valós idejű kommunikáció böngészőkhöz és más mobilokhoz) használatával. alkalmazások). Az irodák közötti telefonhívások ingyenesek, és az ügyfelek a világ bármely pontjáról felvehetik Önnel a kapcsolatot, nagyon alacsony költségek mellett.
Az olyan funkciók, mint a kollégák állapota, faxok vagy hangüzenetek küldése e-mailre, konferenciák és azonnali üzenetek, bármikor és bárhol elérhetők, akár PC-n, akár okostelefonon, softphone-on stb. Az alkalmazás felhasználói között bármilyen típusú kommunikáció ingyenes, a telefonálástól az üzenetekig és a konferenciákig. A Pro verzióban maximum 50 résztvevő lehet jelen egy konferencián.
A 3CX Pro zökkenőmentesen integrálható olyan alkalmazásokkal, mint az Office 365, a Google, az Outlook és még sok más. A fogadott és kezdeményezett hívások egyértelmű nyilvántartása bármikor elérhető, a hívások időtartamára vonatkozó információk pedig meggyőző jelentéseket készítenek az ügynökök és ügyfelek tevékenységéről. Ráadásul, mivel a titkosított hívóazonosítóról ügyfélnévvé történik az átalakítás, az ügynökök nem telefonszámmal, hanem személyhez beszélnek, így kellemes és hatékony ügyfélélményt biztosítanak.
A Pro verzióban a 3CX hatékony megoldás a CRM- hez (Customer relation management). Használja ki a call/contact center összes szükséges funkcióját, mint például:
- a várakozó hívások valós idejű figyelése, kezelése és jelentések generálása,
- visszahívás, ha minden vonal foglalt,
- hallgatni és beavatkozni a hívásba,
- hívások rögzítése és jelentések készítése,
- ügynökök be- és kijelentkezése a felügyelők által.
A 3CX-PRO-4SIM licenc 12 hónapig érvényes, ezt követően meg kell újítani. Az árat a vállalat által igényelt egyidejű hívások száma alapján határozzák meg. Általában 3-4 mellék tud egyszerre hívást fogadni. Az engedélyt elektronikus formában, e-mailben kézbesítjük. Ez az engedély 4 egyidejű hívásra érvényes. Nagyobb számú egyidejű hívás esetén kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
Címkék: 3cx 3cx pro pbx 3cx telecom 3cx software telecom 3cx pro 3CX-PRO-4SIM